FAQ
Przejdź do zakładki ‘Wyjazdy’. Wybierz interesujący Cię wyjazd i kliknij w odpowiadający mu przycisk ‘Rejestracja’. Na dole podstrony znajdziesz ‘Formularz zgłoszenia uczestnika’. Po uzupełnieniu wskazanych pól, zostaniesz poproszony o płatność zaliczki za wydarzenie.
Skąd się dowiem, że rejestracja się powiodła?
Po uzupełnieniu rejestracji dostaniesz maila z potwierdzeniem wypełnionego zgłoszenia. Następnie po maksymalnie 3 dnia od zapłaty zaliczki dostaniesz na maila dowód wpłaty.
Co wliczone jest w cenę biletu ?
W cenę naszych wydarzeń wliczony jest nocleg, pełne wyżywienie (3 posiłki) oraz wszystkie zajęcia i treningi tańca.
Czy jest możliwość wyboru diety żywieniowej?
Podczas rejestracji jest możliwość wyboru diety mięsnej lub wegetariańskiej.
Jeżeli chcesz zrezygnować z wyżywienia prosimy o kontakt z organizatorem lub pod adresem kontakt@ondance.pl. W niektórych wypadkach jest możliwość rezygnacji w wyżywienia w zamian za niewielką zniżkę w cenie biletu.
Czy mogę zabrać mojego czworonoga ?
Na wyjazdy organizowane w ośrodku AMW Rewiata Waplewo możesz zabrać swojego pupila (zadbaj, żeby Twój współlokator nie miał z nim problemu). W przypadku innych wyjazdów prosimy o kontakt z organizatorem lub pod adresem kontakt@ondance.pl.
Czy mogę dostać pokój jedno/dwuosobowy?
Na wyjazdach organizowanych w AMW Rewita Waplewo wszystkie pokoje są dwuosobowe. Za pokój jednoosobowy obowiązuję dodatkowa dopłata. Na pozostałych wydarzeniach jest możliwość dopłaty za pokój jedno- lub dwuosobowy. Zmiany w noclegach prosimy zgłaszać do organizatora lub pod adresem kontakt@ondance.pl
Około 2 tygodnie przed wyjazdem dostaniesz maila z ankietą, gdzie będziesz mógł/a wpisać imię osoby, z którą chcesz być w pokoju.
Zwrot biletu jest możliwy tylko w przypadku wyjątkowo złego stanu zdrowia uczestnika.
Jest możliwość sprzedaży biletu, w tym samym progu cenowym.
Centrum pomocy
Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania