FAQ

Przejdź do zakładki ‘Wydarzenia’.  Wybierz interesujący Cię wyjazd/warsztat/festiwal i kliknij w odpowiadający mu przycisk ‘Rejestracja’. Strona przekieruje Cię do dedykowanego formularza, gdzie zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych oraz dostaniesz wskazówki na temat płatności. 

Po uzupełnieniu rejestracji dostaniesz maila z potwierdzeniem wypełnionego zgłoszenia. Następnie po maksymalnie 3 dnia od zapłaty zaliczki dostaniesz na maila dowód wpłaty. 

Jeżeli rejestracja dla followerek na interesujący Cię event jest czasowo zamknięta nie zniechęcaj się.  Napisz post na wydarzeniu oraz dedykowanych grupach tanecznych – partner na pewno z czasem się znajdzie 🙂  Rejestracją z parterem wcześniej zapisanym na ten event jest NIEMOŻLIWA. 

Na wyjazdy organizowane w ośrodku AMW Rewiata Waplewo możesz zabrać swojego pupila (zadbaj, żeby Twój współlokator nie miał z nim problemu). Informację o zabraniu zwierzaka prosimy wysyłać na adres kontakt@ondance.pl. 

Na wyjazdach organizowanych w AMW Rewita Waplewo wszystkie pokoje są dwuosobowe. Za pokój jednoosobowy obowiązuję dodatkowa dopłata. Zmiany w noclegach prosimy zgłaszać do organizatora lub pod adresem kontakt@ondance.pl

Około 2 tygodnie przed wyjazdem zostaniesz dodany do grupy dojazdowej, gdzie znajdziesz współtowarzysza podróży i współlokatora do pokoju. 

Zwrot biletu jest możliwy tylko w przypadku wyjątkowo złego stanu zdrowia uczestnika. 

W przypadku eventów (Cracow Zouk Marathon, MAMBITO, Zouk Nocy Letniej) odsprzedanie biletu w terminie krótszym niż miesiąc przed datą rozpoczęcia wydarzenia, wiąże się z opłatą 40PLN. Jeżeli znalazłeś osobę, której chciałbyś odsprzedać bilet napisz na kontakt@ondance.pl i podaj dane tej osoby. 

Centrum pomocy

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęstsze pytania